..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولمكتبة الصوراليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعات
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
الأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
الأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
الأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
الأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
الإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
الجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
السبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
الأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
الخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
الخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
الإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
الإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
الخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
الإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230

ROMA SINGER - 3430

banota gamela - 3110

dody no love - 3044

Magic - 3007

roro ruby - 2962

EMY>>>SHOSHO - 1887

ROKA.CRAZY.GIRL - 1795

mshmsh - 1613

Doda.M - 1300

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

شاطر | 

الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Magic
..::العضو الذهبى::..

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :

مُساهمةموضوع: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الأربعاء 27 أغسطس 2008, 11:30 pm

البنت لما حد يسألها..إنتى مخطوبة؟
زمان:- لسه ربنا مأذنش,وعينها فى الأرض ووشها يحمر.
دلوقتي:- لأ ليه عندك عريس؟إيدي على كتفك..ناس معندهاش نظر.طيب متشيل انت

*الولد داخل على باباه ياخد مصروف الاسبوع

زمان:- ممكن يقول لمامته هى تقول لباباه انه عايز المصروف لانه محرج انه يطلب كده من باباه وخايف منه.
دلوقتى:- إيه يا مان احنا النهاردة كام فى الشهر ؟ انت مش هتأبجني ولا إيه حكايتك بالظبط ؟ يالا اختصر عشان معنديش وقت وصاحبي بيرنلي عشان انزل.ايه يا عم انت وقعت على ودانك وانت صغير ولا ايه ؟مش سامعني يعني ؟ :50: عايز الفلوووووووس...المونيـــــــــــــــــــــــــــــ ــى

*خروج الولد وموعد رجوعه البيت

زمان:- كان ممنوع التأخير ولو اتأخر يبقى لسبب قهري مع ابداء الاسباب والاعتذار الفوري.
دلوقتي:- تلاقي الولد داخل الساعة 1 صباحاً ,باباه يقوله كويس انك متأخرتش النهاردة!!,يرد الولد تأخير ايه يا مان أنا طالع اغير هدومي ونازل تاني ,انا وكام واحد من اصحابي عندنا ماتش كده على الماشي .خش انت نام ومتقلقش وانا مش هتأخر...الاب نام وصحي ونزل يصلي الفجر وهو راجع يلاقي ابنه عند بتاع الفول بياكل !! ايه يابني انت لسه مروحتش؟ يرد الولد اهلااااا بالكبير اوى
معلش بأه الماتش سخن اصله ولسه خلصان ولا ايه يا جماعة؟؟ كله يهز راسه بالموافقة وبؤه مليان اكل ,,يكمل الولد بعدين لقينا عصافير بطننا (بتنعر!!)قلنا نسدها بأه . :

دخول الاب البيت

زمان:- يسمعوا بس صوت باباهم من بعيد كله يقوم مرعوب واللى فى ايده حاجة يسيبها ويستقبلوا باباهم على الباب ولو معاه حاجة يشيلوها عنه.
دلوقتى:- الولد قاعد قدام الكمبيوتر او بيتفرج على ماتش كورة ، البنت بتتكلم فى التليفون (مش فاضيين يعملوا ايه !!) الاب على الباب بيخبط (مع العلم ان الاب ليه خبطة مميزة يعني عارفين انه اللى على الباب)
الاب خبط مرة واتنين ويرن الجرس فين وفين البنت اخدت بالها ان فى حد بيخبط,,انت يابني متسيب اللي في ايدك ده وتروح تفتح لبابا,,يرد الاخ نعم هاخد اوامر منك اظن؟؟؟ ما تقومي انتى ياختي بدل الرغي اللى مالوش لازمة,,ترد نعم؟؟على الاقل انا بتكلم فى التليفون اقول ايه لصاحبتي يعني ؟؟انما انت مبتعملش حاجة ماتقوم انت ولا انت لازم تمارس دور راجل البيت وخلاص؟؟يرد ماتعدلي كلامك معايا انا اخوكي والولد هنا وكلامي لازم يتسمع...ترد على العموم بابا معاه مفتاح وتلاقيه شوية وهيفتح بيه ولا الحوجة ليك يا اخويا.

*نزول الولد لشراء احتياجات البيت

زمان:- كانت البنت المفروض متنزلش كتير والولد فى غياب الاب راجل البيت يعني يشتري كل احتياجات والدته دون تذمر!
دلوقتي:- الام يطلع عينها من التحايل على الولد ينزل يجيب حاجة من البقال اللي جنبهم حتى يرد ما تخلي فلانة تنزل ماهي قاعدة ما بتعملش حاجة.الام تقوله يابني اختك المفروض ماتنزلش كتير ديه مهما كانت بنت والوقت متاخر.بنت يعني ايه؟؟العو هياكلها مثلا؟ ولا الاشكيف مستنيها؟؟ديه بنتك تخوف بلد. :zakia: يابني انت المفروض راجل البيت..يرد وانتوا خليتوا فيها راجل مش طالبتم بالمساواة؟يالا اشربوا عشان تبقوا تقولوا الراجل زى الست.هى فى حاجات وحاجات لأ يعني؟؟حاجة غريبة اوي!!!

*نزول المرأة للعمل

زمان:- كانت المراة بتسعى من اجل حريتها واثبات ذاتها وكيانها ووجودها وكانت تتمنى النزول للعمل
دلوقتي:- منه لله قاسم امين .هو اللى بهدلنا. هو اللى نزلنا الشغل و خلانا نتبهدل . انا ايه اللى يخليني انزل واتبهدل فى المواصلات كده,, مش لو كنا قاعدين فى بيوتنا كان يبقى اكرم لنا ؟؟!!!!
http://boody.allgoo.us
مى

انثى
العقرب

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الجمعة 17 أكتوبر 2008, 8:26 pm

على فكرة مش كله فى كده وفيه كده وبعدين اللى عايز يشتغل يشتغل واللى مش عايز هو حر بس لو قاسم امين مكنش قال كده كانت البنت ها تذل من الاولاد فكده ارحم واحسن بكتير ولا ايه
Doda.M
..::العضو المفضل::..
..::العضو المفضل::..

انثى
الثور
المكان : قلب حبيبي
الوظيفة : محبوبة
المزاج : عااااااااااااااالي
نقاط التميز : 2

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الجمعة 17 أكتوبر 2008, 10:34 pm

دي موضوع حلو بس انت اكيد بتعمل كدة والشباب كله واسال مجرب في الموضوع دي انا مجربه وانت اكيد بتعمل كده
http://www.banady.com
bosy

انثى
القوس

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الأحد 19 أكتوبر 2008, 3:57 am

ياخي اخيرا قولت حاجه زفت علي الولاد
hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..

انثى
الحمل
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
نقاط التميز : 10
النادى :

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الخميس 23 أكتوبر 2008, 1:57 pm

اخيرا قولت حاجه تنصفنا بس بالنسبه للشغل مافييش واحده بتقول كده دلوقتى لان الست اساسا لما تصدق انها تشتغل بس الرجاله دايما بيكونوا عقبه قدامهم لانهم هما اللى بيرفضوا شغل المراه
sasoo
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الإثنين 05 يناير 2009, 4:19 pm

خيرا سويت بينا وبينكم في كلامك الحمدلله بس علي فكره احنا بنحب الشغل جدا لكن الراجل علشان يحس انه راجل يقول لا احكم عليها واكسر للبنت ضلع يطلعلها 24 ومعندنا شبنات تشتغل ده لواخوها ولو جوزها انا مراتي ماتشتغلش انا مقبلش انها تصرف عليا
ROMA SINGER

انثى
السمك
المكان : فوق السحااااب
الوظيفة : طالبه
المزاج : nice
نقاط التميز : 7
النادى :

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الإثنين 05 يناير 2009, 5:42 pm

على فكره مش كل الولاد وحشا زى كده لا بالعكس هو لو ابهات زمان موجودين دلوقتى كان هيبقا صعب التعامل بين الولد وبابه لان هو لو الاب منع حاجه الممنوع مرغوب لكن اب دلوقتى احسن بيناقش ويتشاور مع اولاده فبيكون زى الصاحب ود احسن
وبعدين على نزول المراه العمل دى حاجه كويسه على الاقل بتساعد فى فتح البيت لان الحياه دلوقتى صعبه ولوالراجل يقدر يشيل مسئوليه البيت اوكى الست تقعد من العمل
roro ruby

انثى
القوس
المكان : كايرو
الوظيفة : طالبه
المزاج : تمام
نقاط التميز : 3
النادى :

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الأحد 25 يناير 2009, 6:35 pm

لالالا مش كل الاولاد كده ولا كل البنات كده بس هو فى كده كتير طبعا وفعلا شباب زمان غير شبا دلوقتى خااااااااااالص فى فرق كبير طبعا وبنات زمان برضو غير بنات دلوقتى برضو فى فرق كبير اوووووووووووى
>>الاسطورة<<

ذكر
العذراء
المكان : فى بيتنا .........والزمان فى حتتنا
الوظيفة : طالب
المزاج : تماموززززززززززز بالموز
نقاط التميز : 2

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الأربعاء 28 يناير 2009, 10:56 am

فعلا دى حقيقة وبتحصل كتير وبقت عادى اصلا عادى الولد يعامل باباة كأنة صاحبة او زميلة بالاسلوب دة ويكون فرحان اوى بس مش كل الشخصيات زى بعض ومش كل الناس واحد
nona 88

انثى
الميزان
نقاط التميز : 1

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان   الخميس 29 يناير 2009, 3:30 pm

هههههههههههههههه بجد الموضوع جامد وفعلا بيحصل

الفرق بين شباب دلوقتى وشباب زمان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1