..::Magic lovers::..


 
الرئيسيةدخولمكتبة الصوراليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعات
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
الأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
الأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
الأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
الأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
الإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
الجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
السبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
الأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
الخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
الخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
الإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
الإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
الخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
الإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
الجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
 
ROMA SINGER - 3430
 
banota gamela - 3110
 
dody no love - 3044
 
Magic - 3007
 
roro ruby - 2962
 
EMY>>>SHOSHO - 1887
 
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
 
mshmsh - 1613
 
Doda.M - 1300
 
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

شاطر | 
 

 انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
DiKa LoVe M.HOSNY



ذكر
الجوزاء
عدد الرسائل : 199
العمر : 23
المكان : In Giza bgoar ma7tat elbanzyn
الوظيفة : طالب
المزاج : بعمل كل حاجة بتيجى فى دماغى(مجنون)وبحب الضحك
النادى :
نقاط : 28639
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 12:17 am

يا جماعة ليا عند الماجيك 3 جنية والله ومش راضى يدهملى وقلتلو لو مش جبتهم هقلهم على المنتدى
راح قلى ما انا ممكن اشيل موضوعك
الحقو بيهددنى قال
لو انت مسحت الموضوع ده انا بقا هقلب عليك نظام الحكم
ايوه يا خويا احنا فى منتدى ديموقراطى

بقولك اى يا عم انت انا عاوز الثلاثة جنية بتوعى
كل يوم هدخل اقولهم انت عملت اى معايا لغايت ما تدهوملى

ومش تشيل الموضوع علشان هفضل احطو تانى

وانتو قلولو يا جماعة يدهملى


وللاسف انا كتبتو فى منتدى الشكاوى ومفيش حد رد غير ماجيك
http://boody.allgoo.us/montada-f16/topic-t4002.htm#36106
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=130228635171
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


ذكر
الميزان
عدد الرسائل : 3007
العمر : 27
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 37050
تاريخ التسجيل : 09/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 1:32 pm

ابقى قابلنى لو حد عبرك واللى هيعبروا ويرد فى الموضوع ده يبقى يدفعهمله هو نيهههههههااااا انيههههههههههههههههههههااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://boody.allgoo.us
hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..


انثى
الحمل
عدد الرسائل : 6230
العمر : 25
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
نقاط التميز : 10
النادى :
نقاط : 34736
تاريخ التسجيل : 26/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 2:40 pm

ياخراااااااااااااااااااشى
اتشردت يا ماجيك
ادفعلوا يا ابنى الفلوس
يا خراشى ع البخل
دول 3 جنيه عمى
ربنا يهديك يا ابنى ادفع فلوس الواد
انت مش عاتق حد كده خالص
هههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DiKa LoVe M.HOSNY



ذكر
الجوزاء
عدد الرسائل : 199
العمر : 23
المكان : In Giza bgoar ma7tat elbanzyn
الوظيفة : طالب
المزاج : بعمل كل حاجة بتيجى فى دماغى(مجنون)وبحب الضحك
النادى :
نقاط : 28639
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 5:09 pm

والله حرام بس للاسف بيصعب عليا
فبديلو فلوس
معلش بقا المهم لازم اخد 3 جنية دول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=130228635171
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


ذكر
الميزان
عدد الرسائل : 3007
العمر : 27
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 37050
تاريخ التسجيل : 09/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 6:51 pm

طب انا قولت اللى هيدخل يرد يدفع ادفعيلو انتى بقى ياهدهد ولا اعرفك مش وخداكى الشهامة ادفعيلو بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://boody.allgoo.us
hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..


انثى
الحمل
عدد الرسائل : 6230
العمر : 25
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
نقاط التميز : 10
النادى :
نقاط : 34736
تاريخ التسجيل : 26/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 9:57 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانامالى انا هو انا اللى كنت مفلسه واستلفت 3 جنيه
طب حتى دا انت فقرى يوم ما تستلف تستلف 3 جنيه
والله فقرى من يومك
رجعله يا راجل الفلوس وسيبك بقى من التفاهات دى
ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


ذكر
الميزان
عدد الرسائل : 3007
العمر : 27
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 37050
تاريخ التسجيل : 09/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 08 أكتوبر 2009, 11:09 pm

طب والله ما انا مرجعله حاجة يلا بقىىىىىىىىىى واعتبرنى يا ابنى خدتهم عافية وورينى هتعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://boody.allgoo.us
DiKa LoVe M.HOSNY



ذكر
الجوزاء
عدد الرسائل : 199
العمر : 23
المكان : In Giza bgoar ma7tat elbanzyn
الوظيفة : طالب
المزاج : بعمل كل حاجة بتيجى فى دماغى(مجنون)وبحب الضحك
النادى :
نقاط : 28639
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الجمعة 09 أكتوبر 2009, 5:58 pm

اوووووووووووووك انا هوريك ديكا هيعمل اى
وربنا اول لما اشوفك فى الشارع لافضحك وانت عارفنى لما بقول حاجة
بعملها مش بتكسف يعنى
انت حر
ويارتهم يا هدهد 3 جنية كاملين ده
جنيه فى جنيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=130228635171
ROMA SINGER
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


انثى
السمك
عدد الرسائل : 3430
العمر : 24
المكان : فوق السحااااب
الوظيفة : طالبه
المزاج : nice
نقاط التميز : 7
النادى :
نقاط : 31530
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الجمعة 09 أكتوبر 2009, 6:51 pm

ياااااااااا ونعم الصحاب بجد مش مكسوف وانت بتقول 3 جنيه ياحول الله يارب يابنى دا مفيش الكلام دا بين الصحاب دا ممكن يوصل 200 او اكتر ومفيش فرق بين الصحااااااااااب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DiKa LoVe M.HOSNY



ذكر
الجوزاء
عدد الرسائل : 199
العمر : 23
المكان : In Giza bgoar ma7tat elbanzyn
الوظيفة : طالب
المزاج : بعمل كل حاجة بتيجى فى دماغى(مجنون)وبحب الضحك
النادى :
نقاط : 28639
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الجمعة 09 أكتوبر 2009, 7:29 pm

لما يوصلو ل 200 جنية ابقى مش اتكلم
هههههههههههههههههه
وبعدان يا ريت مش معاه فلوس
ههههههههههههههههههههه
وانتى تقوليلى اصحاب قال
اه مهو اكيد لازم تدفعى عنو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=130228635171
roro ruby
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


انثى
القوس
عدد الرسائل : 2962
العمر : 19
المكان : كايرو
الوظيفة : طالبه
المزاج : تمام
نقاط التميز : 3
النادى :
نقاط : 32132
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   السبت 10 أكتوبر 2009, 11:13 pm

ايوه صحيح دانتوا صحااااااااااااااااااااااااب المفروض اصلا مش تاخد منه اى حاجه
ايييييييييييه الصحااااااااااااااب دىىىىىىىىى ايه يابنى انت متعرفش معنى الصحوبيه ولا ايه
اتعلمووووووووووووووووووووا بببببببببببببببببببببببببببببقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanoun sad



ذكر
الاسد
عدد الرسائل : 22
العمر : 24
المكان : cairo
الوظيفة : university student in n.c.a
المزاج : funny
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 26146
تاريخ التسجيل : 10/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الأحد 11 أكتوبر 2009, 11:10 pm

تعرف انا لو منك اسبته واخدهم منه بدل ما اضيع وقتي في كتابة الموضوع واعلم عليه في حاجه تانيه انتو اكيد اصحاب وعارفين عن بعض كل حاجه
ولو ليك 3 جنيه بجد احنا ممكن نفتح صندوق تبرعات ليك وكل واحد يقولك كلمه نلم لك بيهم 3 جنيه
وكمان احنا ردودنا اكيد اغلي من مليون جنيه
ولا انت رأيك ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


ذكر
الميزان
عدد الرسائل : 3007
العمر : 27
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 37050
تاريخ التسجيل : 09/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الإثنين 12 أكتوبر 2009, 3:06 am

اعلى ما فى خيلك اركبوا يلا ولو جيت تاخدهم هسبتك فى ضعفهم وانت عارف كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://boody.allgoo.us
سندريلا
..::العضو المبتدأ::..
..::العضو المبتدأ::..


انثى
الاسد
عدد الرسائل : 659
العمر : 25
المكان : اجمل مكان للحب
الوظيفة : مهندسه عسوله
المزاج : تيك تونيك
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 26687
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 07 يناير 2010, 9:04 pm

هههههههههههه
ايه الفضائح دى مش عيب عليك تبقى مهندس ومش معاك تلاته جنيه
ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Donia Optics



انثى
العذراء
عدد الرسائل : 223
العمر : 23
المكان : عند بابا وماما
الوظيفة : student
المزاج : Coooooool
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 26316
تاريخ التسجيل : 14/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الثلاثاء 16 مارس 2010, 9:33 pm

لا احنا اه اصحاب بس الحق حق والمثل بيقول لو كنتوا اخوات اتحسبوا يعنى ياماجيك اديله
الثلاته جنيه ولو ياسيدى مش معاك
قلى بس متخلهوش يسيحلك كده ولا ايه طب اقولك انا عن نفسى لو حده دفعتلى فلوس فاى حاجه لازم ادهلها ولو هتبقى بزعله انا طبعى كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
roaa_love



انثى
العقرب
عدد الرسائل : 7
العمر : 22
المكان : مصر طبعاااااااا
الوظيفة : لا والله انا لسة بدرس
المزاج : المزاج مالو المزاج اخر تمام والحمد لله
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 24559
تاريخ التسجيل : 16/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الأربعاء 17 مارس 2010, 6:50 pm

يا حلاوة
انت ليك عندة 3 جنية يا مجيك ولسة مدتهملوش ياااااااا حلاوة جت الحزينة تفرح ملقت ليها مترح والنا الى عايزك تشفلى الموضوع بتاعى دنت شكلك هتنصب علية
ههههههههههههههههههههههههههه
ولا اقللك انا هئمنك المراضى بس خليها عليك وادهملو بقى والى اتبرا منة
هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..


ذكر
الميزان
عدد الرسائل : 3007
العمر : 27
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول :
النادى :
نقاط : 37050
تاريخ التسجيل : 09/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم   الخميس 18 مارس 2010, 4:17 am

والله ربنا يخليكى مش عارف اقولك ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://boody.allgoo.us
 
انا عاوز فلوسى من الماجيك بتاعكم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..::Magic lovers::.. :: ..::Magic Lovers::.. :: ..::المنتدى العام::..-
انتقل الى: